attlevamedepochjvd.blogg.se

Börjar 8an

Publicerad 2014-08-18 02:10:29 i Allmänt,

Idag börjar jag 8an vilket ska bli roligt fast känns som om jag fortfarande går i 7an typ... Men iallafall nu har mamma o pappa fått pengar som tydligen ska hjälpa dom med mig eftersom medicinerna är så dyra så dom kommer få pengar varje månad osv inte lön då det får dom i vilket fall som helst som ni fattar.... Men aa dom har fått fyra tusen till mig nu o två tusen går till medicin och sen så för de andra två tusen så ska jag o mamma åka till maxi idag o handla lite kläder till mig eftersom jag har svullnat upp som in i helvetet så jag har ju typ växt ut mina andra kläder o sen så förra året så växte jag i längden så mycket så det var ju knappt att jag kunde ha mina kläder då hahaha... Men aa det var typ allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela