attlevamedepochjvd.blogg.se

Förbannad!

Publicerad 2014-08-15 22:43:12 i Allmänt,

Jag vill bara säga att även att jag är sjuk så är jag fortfarande samma person! Jag blir så jävla förbannad att jag har fått höra från tre olika personer att folk har frågat vad det är med mig varför jag gått upp i vikt och vad det är för sjukdom med mera.. Asså ifall dömde undrar något om mig varför jag tillexempel gått upp i vikt så mycket så är det ju fan bara och komma till mig! Det är bara så svårt för de andra o säga varför för dom vet ju liksom inte! Det är ju jag som vet bäst inte dom! Jag har liksom inte sagt allt till mina vänner men dom vet att jg iallafall äter kortison* som gör att jag går upp i vikt! Det är liksom vätska som har samlats eller något i min kropp så jag har blivit skit hård o så! Jag har liksom lust att gå till varenda en som glor på mig och berätta hela historien och låta dom känna på tillexempel min mage för den kan man ju säga att den har blivit jävligt hård! Men jag är endå samma person som jag var innan! Jag har samma personlighet som förut och allt jag är som en frisk människa bara det att jag får ont och inte orkar röra på mig lika länge/mycke som de som är fullt friska! Så alla vänner jag typ "förlorat" sen sjukdomen vill jag bara säga att jag är precis samma person ni behöver inte gå undan mig för att jag har den här sjukdomen liksom ni behöver inte sär behandla mig jag vill faktiskt försöka vara som alla andra bara det att jag har sjukdoms besök regelbundet typ.. Men jag vill endå att ni ska förstå att ni kan behandla mig precis som vilken annan människa som helst man säger ju "behandla en som du själv vill bli behandlad" liksom skulle du vilja bli sär behandlad? Men aa det var typ allt jag ville få ut och sen man kan ha kul även om man är sjuk! / meja





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-16 11:12:56

Älskade meja det är okunskap som gör att andra pratar bakom din rygg. Vi tar oss igenom detta tillsammans och du är en kämpe som få. <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-16 11:37:52

Fy vad jag känner igen det där, man blir mordisk som mamma. Försök att inte bry dig, lätt att säga, men tänk att de som pratar bakom din rygg inte är riktiga vänner ändå, eller att de är rädda. Kramar från alvas mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela