attlevamedepochjvd.blogg.se

Bergodalbane livet de luxe

Publicerad 2014-12-04 12:47:58 i Allmänt,

Ja...tänk att man man ej vet från den ena dagen till den andra hur livet vill te sig...ena dagen känns allt på topp medans man nästa dag är nere längst ner på botten igen....men när allt är på botten är det bara att ta tag i skiten igen och resa sig upp.
Jag älskar mina barn långt över allt annat här på jorden och skulle göra vad som helst för att de ska få vara lyckliga och ha det så bra som det går....Jag önskar att jag kunde ge alla mina barn allt de önska sig och ta bort alla sjukdomar som Meja utsätts för. Idag är Meja iväg till ögonklinken för att kolla ögonen eftersom hon har en sån extrem huvudvärk sen väldigt länge tillbaka, hon har även vart till psykologen och till barnklinken nu på fm, men idag följde Tommy med henne. Nästa vecka ska Meja och jag upp till Astrid Lindgrens sjukhus som tur är så är det bara över dagen så vi ska inte sova kvar!!! Meja är ju nere på 20 mg kortison per dag nu...men dessvärre så har hennes sänka ökat igen :( Det förklarar varför Meja sover så extremt mycket igen....
Jag VILL bara få leva ett vanligt liv, jag vill att ALLA mina barn ska orka gå till skolan...Jag bara vill och önskar att få vakna upp och inse att vi har drömt detta år som är 2014. Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela