attlevamedepochjvd.blogg.se

Snart semester :)

Publicerad 2014-07-22 15:07:53 i Allmänt,

Den 4:de augusti börjar min semester...två veckors ledighet:) Fick samtal idag från Mejas läkare och våran semester börjar med att Meja blir inlaggd på sjukhuset för att få nästa dos av immunförsvar...men vi har något positivt att se fram emot och det är att vi ska åka till Skara sommarland den 9 augusti och sova över 1 natt :) En mini semester men iaf så kommer vi lämna Norrköping för ett litet tag. Bara att hoppas att Meja är tillräckligt frisk då så hon orkar, sen vet vi ju att dagarna efter kommer hon säkerligen vara dålig....men för att orka med de "tråkiga" och "jobbiga" dagarna behöver vi ju få göra roliga saker också. Meja har ökat sitt cellgift och samt att hon får immunförsvar nu så jag tror och hoppas att det äntligen börjar vända och att vi kan börja trappa ner kortisonet.
Nu är Malou, Meja och Miranda hos sin pappa i två veckor då han redan har börjat sin semster medans jag fortsätter att jobba i detta underbara soliga väder :)
Jag vet att tjejerna ändo har en rätt så bra sommar, Malou har ju vart till England och Miranda har vart med sin mormor och morfar och även hos sin farmor på deras olika sommarställen :)
Meja blev så otroligt glad och överraskad när helt okända människor överraska henne med vykort och presentkort och det lever hon på än idag :)
 
Ha nu en underbar dag och ta hand om varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela