attlevamedepochjvd.blogg.se

Midsommar och sommarlov

Publicerad 2014-06-22 11:30:31 i Allmänt,

Meja har blivit sämre igen i sin dermatomysit vi började ju att trappa ner kortisonet men det gick inte...:( Vilket resulterade i att hon fick feber igen som pendla mellan 37-40 grader, nya utslag samt blåsor i munnen. Så i torsdags kväll fick vi åka upp till barnakuten och sen åka tillbaka på midsommaraftons dagen för att ta nya prover....samtliga prover visa på att det var dermatomysiten som var aktiv och boven till att hon blev sjuk...så Meja har nu ökat sin kortisondos igen....på onsdag ska vi till sjukgymnasten och då ska hon även ta nya prover för att se om de har förbättrats....Det gör så fruktansvärt ont i mig att se Meja lida och att hon känner att hon inte är "normal".
Men idag så är hon riktigt glad för idag ska hennes kusin Nora komma och sova kvar här, samt så ska Louise oxå komma. Härligt att se Meja må bra och få träffa vänner och för en liten stund inte behöva tänka på sina sjukdommar och sjukhusbesök.
 
Idag har Malou åkt till Hastings hon ska vara där i 3 veckor det är Malou och hennes barndoms vän Filppa som åker tillsammans. Tror att det är jag som har mest oro i magen...min "stora" bebis ska vara helt själv i ett främmande land i 3 veckor. Hon har ju vart själv till Tyskland i höstas men det var ju bara i 1 vecka...men jag vet att Malou kommer klara det galant hon är ju så duktig och ordentlig av sig :) Det är tur jag har henne :) Min söta Malousan.
 
Lilla Miranda är hos sin farmor och njuter av sommarlovet. Min älskade lilla Miranda.
 
Ha det så bra och njut av livet här och nu för man vet aldrig vad som väntar runt hörnet.
 
Puss och kram
 
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela