attlevamedepochjvd.blogg.se

Ångest,död,pansion

Publicerad 2014-05-22 22:32:11 i Allmänt,

Hej!
Ja tänkte bara skriva ett kort inlägg om vad jag tänker om dagarna som jag får mest ångest av! Jo det är så att ja bara går o funderar över när ja kommer dö! Ja bara känner rädslan över att ja kommer dö hela tiden det är skit jobbigt! Ja försöker verkligen att inte tänka så eftersom ja tar medicin mot sjukdomen! Men det funkar liksom inte för den här sjukdomen som ja har är lika farlig som cancer! Det är inte så jävla roligt o leva med så hår mycket ångest som ja har! Liksom tänk er själva att det inte går en ända dag utan att ni går och har ångest över när ni kommer dö! Min pappa ser liksom bara framåt ja tar medicin och kommer inte dö men på något sätt går det inte in i mitt huvud utan jag tänker bara att ja kommer dö! Liksom som idag tillexempel då ja,mamma o mormor va i affären då så börja vi prata om "döden" o mormor sa att Gunvor "hennes mamma" har närmast till döden o då sa ja nae det är jag! För jag har större risk att dö än er! Liksom det är så jävla svårt att få bort den här ångesten ja visst skol ångesten är nästan helt borta nu för aa ja har fått veta lite om min skolan nu så ja kommer inte få gå om 7an så ja men sen har vi det som ni kommer tappa hakan av och det är att jag har också en konstig ångest o det är panions ångest ja jag vet jag är 13 år och har det men det är så att ja tycker att dom här 13 åren jag levt har gått så jävla fort så liksom snart är jag väl pansionär men aa nu ska ja försöka o sova så hörs vi! O förästen nästa helg flyttar vi till Ektorp då har jag endast en minut till skolan så ja slipper skoltaxi fast ja vägrar ju ändå o ha det haha!!!....

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-05-22 23:20:50

Du lilla vännen du har ju inte ens börjat jobba så den ångesten kan du ju skita i. Resten får vi jobba med du kanske skulle gå och prata med någon som kan hjälpa dig bättre än vad jag och mamma kan puss.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-22 23:25:16

Ja vet men det som hjälper mest är faktiskt du o mamma ja gillar inte o prata med tillexempel kurator eller dom på bup eller dom ja gick till förr för ja känner inte dom så det gör mig bara "nervös" och gör att jag bara kollar ner i marken för ja typ inte känner mig "trygg" med det så ja pratar häldre med dig eller mamma om det är något ❤😘😊💙💚💗💜 /mejsan eller bulten/skalle per

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-22 23:25:16

Ja vet men det som hjälper mest är faktiskt du o mamma ja gillar inte o prata med tillexempel kurator eller dom på bup eller dom ja gick till förr för ja känner inte dom så det gör mig bara "nervös" och gör att jag bara kollar ner i marken för ja typ inte känner mig "trygg" med det så ja pratar häldre med dig eller mamma om det är något ❤😘😊💙💚💗💜 /mejsan eller bulten/skalle per

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela