attlevamedepochjvd.blogg.se

Från mitt hjärta

Publicerad 2014-05-13 20:25:31 i Allmänt,

Det gör så fruktansvärt ont inom mig, att se min älskade skrutt Meja lida hela tiden...att man som mamma inte kan göra något för att få bort all smärta som hon är tvungen att genomlida. Imorgon ska Meja tillbaka till sjukhuset för att ta en rad olika prover igen...
Något positivt som har hänt idag är att jag har fått kontakt med två olika personer, den ena är en kvinna som själv har samma sjukdom som Meja och hon har delget mig en massa information om hur hon har haft det genom åren. Samt en kvinna inom  reumatikerförbundet som har kommit med en rad olika tips och råd om saker man kan få hjälp med. Hon är även intresserad av att göra ett repotage om Meja och Meja har gått med på det.
 
Jag vill att ni alla som stöttar och finns för oss ska veta hur mycket det betyder för både mig och Meja all kärlek till er!!!
Jag vill även förklara min otroliga och oändliga kärlek till mina två andra skrutt tjejer Malou och Miranda, ni är helt underbara! Malou, Meja och Miranda ni är de som gör att jag orkar andas varje dag.
 
Puss på er och glöm inte bort att ta hand om varann

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-13 22:03:26

Kram till er och ta en.dag i taget 😍 puss ni är starka och det här klarar ni 😘

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-14 19:51:38

Älskar dig mamma! ❤😘❤😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela