attlevamedepochjvd.blogg.se

Livet är som en bergodalbana

Publicerad 2014-05-26 21:39:53 i Allmänt,

Så var det måndag, tejerna är hos sin pappa och jag saknar dem så mycket. Vill ha dem hos mig hela tiden....helgen har vart rolig och bra för oss.
Igår söndag konfermerade sig Malou vi var först till kyrkan och sen åkte vi ner till mina föräldrar och hade "fest" eller vad man kallar det efter en konfermation, Malou hade beställt grillade hamburgare :) Då hon älskar det:)
Alla kusiner på min sida var med och de hade en rolig dag hos mina förläldrar, de passa på och bada i Göta kanal!!!! även Meja var glad och uppspelt men får ta sviterna av gårdagen idag..:( Idag skulle Meja egentligen ha gått på lungfunktions test men vi var tvunga att avboka då Meja har sovit dåligt i natt och haft huvudvärk och magont, öronont....:( Tänk att hon inte ska kunna få roa sig ens ett par timmar förrän hennes kropp säger ifrån med råge dagen efter....kan inte ens förklara hur det är....ena stunden så är livet okej medans i nästa så har allt bara vänt....känner att allt bara snurrar inom mig och jag kan inte riktigt fokusera för vad som än händer så kommer mina tankar hela tiden till Meja och hennes framtid....
Usch vad jobbigt det känns....finner inga ord för att ens kunna förklara hur det känns och jag vet inte knappt hur jag känner, känner jag nåt överhuvudtaget?! Jag liksom bara är...dagarna liksom bara passerar just nu utan att jag egentligen uppfattar dagen....märkligt men det är så det känns, allt känns så kontstig, olustigt och overkligt liksom....
 
Ta hand om er.
 
Älskar er Malou, Meja och Miranda ni är mina GULDKLIMAR!!!!!! Puss från mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela