attlevamedepochjvd.blogg.se

Så himla glad 😀

Publicerad 2014-11-20 20:10:00 i Allmänt,

idag när jag kom hem från jobbet var det som vanligt ett brev från landstinget.... jag orkade inte öppna det direkt då min första tanke var att "vad är det nu för undersökning eller så meja ska på " tillslut tog jag mod och ork till mig att öppna det...och jag kunde knappt tro vad jag läste!!!! meja har blivit beviljad två veckor rehabilitering resa till marbella i mars/april... och jag ska följa med😀 dessa två veckor kostar nästan ingenting!!! eftersom det är en rehabilitering resa för meja, där hon kommer få träffa andra barn /ungdomar som har olika sorters reumatiska sjukdomar. det jag får betala är 1300 kr samt fickpengar 😃 meja blev så glad att hon började gråta och jag stod och dansade inför meja och sa att det var sant. detta betyder så mycket för meja att hon har något roligt att se fram emot 😃 puss på er 🎎

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela