attlevamedepochjvd.blogg.se

Uppdatering

Publicerad 2014-10-30 10:42:17 i Allmänt,

Hej,
Nu har vi bokat resa tills nästa sommar...exat 240 dagar kvar idag:) Det blir 1 vecka i Alanya :):):) YIPPIE!!! jag är så glad och tjejerna är med superglada särskillt Meja :) Det är så skönt när det händer positvia saker för en gångs skull :)
Imorgon ska Meja till psykologen för första gången själv :) Det kommer gå galant :) Hon ska även få influensa spruta imorgon eftersom hennes immunförsvar inte är det bästa. Från nästa vecka börjar även hennes skoltaxi, så det blir bra för henne de veckor hon är hos Tommy.
Igår kom hon hem till mig för hon sakna sin Violet så mycket, Meja var så otroligt duktig hon gick ända från Vilbergen till Ektorp för första gången sen hon blev sjuk. Det är ju ca 1,5 km men hon kämpa och hade fått kramp i benen men hade tänkt för sig själv "kämpa Meja" så gick hon vidare. Så himla duktigt. Igår kväll sa Meja till mig "mamma ibland känner jag i kroppen att jag bara vill ut och springa...men det kan jag ju inte..." fan det gör så ont i mig att se Meja, men hon är en enorm kämpe :)
Mejas läkare ringde även igår så på onsdag när det har gått 4 dagar från influensa sprutan ska vi äntligen börja trappa ner kortison igen...och hoppas på att Mejas kropp klarar detta. Mejas läkare har pratat med Astrid Lindgrens och de har beslutat att om det är så att Meja blir dålig igen när hon börjar trappa ner på kortison ska de byta till annan medicin då Mejas kropp börjar ta "stryk" av all kortison. Så det känns med väldans skönt.
 
Ha nu en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela