attlevamedepochjvd.blogg.se

Höst.......

Publicerad 2014-09-09 13:10:19 i Allmänt,

Nu kommer hösten närmare och närmare för varje dag som går...fy det är med stor ångest jag möter hösten och vintern...jag avskyr kylan, regn och snö :( Att ständigt frysa :( Det ända positiva med mörkret och kylan är att jag bombar vårt hem med värmeljus :) Dagarna tickar på och jag försöker hitta positiva saker att koncentrera mig på...Meja verkar klara av att sänka kortisondosen och det är ju jättebra :) Dock har hon ff en högre dos av cellgifterna. Den 8 oktober ska vi till skolan för möte med lärarna, skol sköterskan, barnpsykolog, bup och läkare. Allt för att det ska bli så bra som möjligt för Mejas del. Som det ser ut nu så klarar inte Meja av allt som är kring henne. Malou kämpar på med skolan och hon är ju inne på sitt nionde år i skolan så det är nu det gäller, det är nu hon ska komma på vad hon vill gå för gymnasie till hösten. Den 4 oktober ska Malousan till Stockholm tillsammans med Filippa och de ska gå på reunion från i sommras när de var till Hastings på språkresa. Min lilla bebis Mirre fyller snart 11 år...tänk att en bebis kan vara så gammal ;) I fredags var vi till min bror då hans ena bonus son fyllde 15 år :) Det bjöds på smarrig smörgåstårta och godsaker, det var jag Malou och Miranda som åkte dit. Broman var ute med vänner och Meja hade inte ork att följa med samt att hon klarar oftast inte att sitta upp så länge. Jag längtar så in i norden tills nästa sommar vi har ju som mål att vi ska åka 2 veckor till Turkiet :) En annan dröm jag har är att min stora idol Chris Medina ska göra någon spelning här i Sverige snart, jag beundrar honom något enormt för det stora hjärta han har och för allt han kämpar för. Tänk er själva att hela ens liv blir uppochner vänt på 1 sekund...att ens stora kärlek lever fast på samma gång inte finns kvar.... Just nu känns det så för mig i livet.... Puss och kram på er och ta hand om de ni värnar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela