attlevamedepochjvd.blogg.se

Så trött

Publicerad 2015-04-20 14:52:27 i Allmänt,

Känner mig så sliten och trött, smällfet och helt skit tråkig som människa just nu:(
Tjejerna och jag gick på stan i lördags, alla köpte kläder inför kommande skolavslutning...det är ju tre tjejer med helt olika smaker så vi var nog i varje affär som finns på stan...men tillslut var alla klara och nöjda. Sen åkte vi ner till min kära far som fyller 62 år imorgon, där bjöds det på grillat och fika i mängder :) Åkte hem vid 20 tiden då jag var helt slut som människa slängde mig i soffan och slö kolla på tv...vakna efter nån timma med halvöppen mun och och gamnacke ;) ...ni vet hur snygg man är när man somnar framför tvn;) Tröttheten sitter i än och jag vet i sjutton hur jag ska pigga på mig, ska iaf ta mig till gymmet idag och bränna lite fett för fy sjutton vad fet jag har blivit :( Mår så himla dåligt över detta!!! Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-20 15:20:02

Du ä supersnygg gumman ju!!! 😘😘😘😘😘
love you bejbe!!!❤❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela