attlevamedepochjvd.blogg.se

Oj vad tiden går

Publicerad 2015-07-16 09:09:23 i Allmänt,

Tiden bara rinner iväg jag hinner knappt med mitt liv, fast det är inte så att jag är fullspäckad med saker hela tiden men dagarna liksom bara rinner iväg, tjejerna har ju sommarlov och jag har redan haft semester men en vecka till ska jag ha i augusti :) I juni var vi ju till Turkiet och Alanya helt fantastiskt skönt skulle kunna bo där hela sommaren. Vi var där en vecka det var ju jag, Malou, Meja, Miranda, mamma, min syster Marie och hennes barn Tilda och Alva. Jag, Miranda, Tilda, Camilla och Noel var upp till Gröna lund en dag i juni med. Miranda fick presentkort från min stora dag till valfri park och då passa vi på att roa oss tillsammans under en dag i Stockholm. Barnen åkte karuseller och roa sig medans jag och Camilla bara njöt av att se barnen ha roligt:) I augusti ska jag och Broman åka till Tallin, ska bli riktigt roligt att åka iväg med Broman då han aldrig följer med på resor annars. I lördags var vi ett helt gäng på galej :) Vi var och titta på min favorit sångare Marcus Öhrn :) Meja börjar bli bättre och bättre :) Och imorgon ska hon äntligen få ta bort sitt gips från armen, hon bröt ju handleden på midsommarafton :( Det är så härligt att se Meja börja leva igen hon har börjat orka umgås med några vänner och börjar njuta av livet igen. Malou börjar gymnasiet till hösten och börjar frigöra sig mer och mer från "morsan" men det är ju underbart att se denna goa tjej växa upp och bli en egen individ. Miranda börjar 6:an till hösten och hon har med fått mer skinn på näsan och det är helt fantastiskt :) Hon börjar ta för sig mer av livet :) Här nedan kommer lite bilder från de senaste veckorna, Turkiet, Gröna lund och Marcus Öhrn. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela