attlevamedepochjvd.blogg.se

Meja här igen ;P

Publicerad 2015-03-08 19:06:47 i Allmänt,

Hej! Meja här.... Har inte skrivit här så jävla mycket skriver mest på min egna blogg osv... Så där får ni ju lite fakta om mig XD Men sjukdomen har ju börja att vara aktiv igen vilket är förjävligt tycker jag och säkert mamma o pappa med.... Men idag är det exakt 20 dagar kvar tills mamma och jag och några mer barn som har liknande sjukdomar som mig åker till Marbella ska bli så skönt... Sen är det bara 18 dagar kvar tills en utav de som betyder mest av allt för mig fyller hela 15 år <3 Snart är det ju också prao 16-27 mars då då... Så liksom förs 26 blire padde 27 slutar praon och 28 åker vi från det här landet och bara lämnar alla jobbiga tankar här i sverige :) På Onsdag ska jag till sjukhuset igen först blir det psykologen sen blir det och prata med min läkare vilket var länge sen... Men det gäller bara att blicka framåt även om sjukdomen har blivit aktiv igen så ska jag fan inte deppa för det! Jag är fan en helt normal människa bara att jag har några virus i kroppen som är obotliga och det är liksom inte mitt fel eller normal och normal ingen är fan normal för man vet ju inte vad normal är? Liksom tänk om normal är egentligen att vara handikappad? Och dessutom tycker jag dom som är sjuka typ som mig är unika för de e ju lite mer "ovanliga" och dom har mer att se fram emot! Även om man dör då kan man ju fan spöka hos dom man hatat hela sitt liv det kommer jag göra när jag dör haha och om man inte dör pga sjukdomen då så får man vara unik längre i sitt liv vilket nog är roligare tror jag... Ja visst det kan vara jobbigt med sjukdomarna men hallå vi är fan jordens hjältar? Vi kämpar för vårt liv varje dag så alla andra kan bara prata för sig själva för de är inga hjältar..! Men ja får se nästa gång jag skriver här annars hörs vi på min blogg och glöm inte o skriva lite frågor om allt på min ask - http://nouw.com/Meja.Nilsson http://ask.fm/MejaNilsson hej och ha det bäst alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela