attlevamedepochjvd.blogg.se

Snart är det jul och det är INTE kul

Publicerad 2015-09-25 10:15:48 i Allmänt,

Jul är bland det värsta jag vet, ångesten inför jul börjar redan vid midsommar för min del...det är bara förväntningar och stress, det positiva med jul är att man blir långledig från jobbet och får sovmorgon:) Men skit i samma det är ju iaf tre månader kvar till jul än. Livet är allt utom en dans på rosor och jag försöker ta ett andetag i taget men herregud vad svårt det är...den enorma stress som jag har inombords är vidrig och jag önskar ingen av er detta. Jag har inte tid att sova, vara vaken eller vila eller stressa jag har inte tid med något samtidigt som jag har all tid i världen. Jag vill inget hellre än att mina underbara tjejer ska må bra och få växa upp och förstå hur fina de alla tre är på sina egna vis. Jag har tre tjejer i åldrarna 12,15 och 16 år, tre tjejer med en väldigt stark vilja och kämpar glöd till livet. Alla tre har sina egna viljor och drömmar och vill forma sitt liv till sin fördel...det är inte alltid lätt. Det blir ännu svårare om det uppstår hinder inom familjen och man behöver ta omvägar för att orka ta sig vidare att då vara tonåring gör saken ännu svårare och jobbigare och att vara förälder och kämpa för sina barn är inte heller lätt. Puss och kram och ta hand om er Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela