attlevamedepochjvd.blogg.se

Hemma

Publicerad 2014-05-09 09:27:30 i Allmänt,

Hej! Idag blev det att vara hemma för mig för jag har så jävla ont i i huvudet det liksom bara dunkar som in i helvetet! Sen såklart så har jag ju ont i kroppen med! Imorse när jag skulle gå upp ifrån sägen fick mamma hjälpa mig för jag kom inte upp som ni då förstår... 

Sen förstår jag inte varför det gör så jävla ont mellan brösten när jag liksom gäspar eller andas in "hårt" men aa vafan ska ja göra jag har inte valt att ha dom här sjukdomarna! Men vi hörs kram på er alla! 

Kan säga en bra sak över att jag fått dom här sjukdomarna o det är att ja har fick Grease musikal biljetterna och så fick jag en bio biljett + popcorn och läsk haha!!

Blir så glad över att ni bryr er även ni som inte ens känner mig!




Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-05-09 17:42:59

Lilla gumman 😍vad jobbigt för dig.hoppas det känns lite bättre nu.puss

Postat av: Emma

Publicerad 2014-05-10 09:24:21

Vad har du för sjukdomar?

Postat av: Meja

Publicerad 2014-05-10 16:32:01

Meja har epilepsi och Juvenil dermatomysit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela