attlevamedepochjvd.blogg.se

Bara blunda o somna för evigt!

Publicerad 2014-09-10 07:47:06 i Allmänt,

Vet fan inte längre hur mycket ja orkar... Bara frågor som flyger omkring, frågor som aldrig kommer få några svar för jag är för feg för att ställa dom där jävla frågorna... Jag är så jävla svag medans alla tror ja är stark pga allt ja gått igenom på så kort tid. Men fan ja orkar inte mer nu! Ja är så jävla trött på allt! Min dröm är just nu att jag bara kan somna och aldrig mer vakna upp! Så jävla skönt det skulle va, mitt liv är ändå ingens drömliv ha ont hela tiden o ingen som förstår det o ingen som tror en för att dom bara tror att det är för man inte vill gå till skolan, fast de vet fan om min/mina sjukdomar! Så jävla trött o förbannad just nu helt enkelt! 😔 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela