attlevamedepochjvd.blogg.se

Så var det fredag igen

Publicerad 2015-08-28 14:56:13 i Allmänt,

Hösten närmar sig med stormsteg, imorse när jag cykla ner till gymmet klockan 05:00 var det väldigt mörkt ute, jag fick tom tända cykel lampan:(
Dagarna rullar på och livet lika så. Meja börjar fysiskt sätt må riktigt bra samt att hon har börjat tappa rejält i vikt, jätte roligt att hon börjar bli sig själv igen och att hon hittar tillbaka till livet. Vi fortsätter utredningen för adhd och Meja har nu träffat BUP psykogen ett par ggr. Men det är ju en lång utredning. Samt att vi fortsätter med alla andra möten med skolan och sjukvården....evigt tacksam för all stöd vi fått från sjukvården och särskilt Mejas läkare Natalya samt Mejas psykolog Åsa på barnkliniken, de två personerna betyder så mycket för Meja. Jag är så fruktansvärt trött men har ju hittat min energi påfyllning och det är gymmet, jag mår så otroligt bra när jag är där, jag har verkligen hittat ett ställe för att få ut min ilska och irritation på jag kan stå där på crossen och vara helt slut men jag bara ser "svart och rakt fram" och fortsätter det är en magisk känsla att liksom svettas ut all ångest som bor inom mig, där får jag tid att umgås med mig själv och mina tankar och hinner planera upp mitt liv ;) Malou har börjat frisör gymnasiet nu och hon trivs super bra hon kommer hem så glad och uppspelt de dagar hon har haft frisör lektioner :) Härligt att se samt att hon ska snart klippa Miranda :) Kära lilla Miranda hon kämpar på med sina tankar om livet och hur det är att bli stor...hon är så ärlig och rakt fram och det är jättebra :) Jag sitter här och ler när jag tänker på henne och hur hon frågar om allt.
Som sagt nu är det iaf fredag och det betyder helg:):):) Imorgon ska vi ha kräftskiva hemma hos oss, ska bli riktigt trevligt.
Vi hörs puss och kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela