attlevamedepochjvd.blogg.se

lite allmänt

Publicerad 2015-03-31 14:21:00 i Allmänt,

Tjena! Mammsen och jag har ju nu eller i Lördags kommit iväg till Spanien äntligen... Fast dock så somna jag i solen igår och hade solglasögonen på mig och ja man kan ju säga att det blev lite märke... Men hade också min jävla lugg lite vid sidan eller vad man ska säga... Men iallafall så då så är jag röd i hela ansiktet och har bara lite vita märken runt om i ansiktet... och jag orkar inte sola det är så jävla varmt och långtråkigt haha... Men sola kanske en halv timme förut men gick in orka inte sola mer... men jag har sånt pigment att jag alltid brukar bli brun men nu helt plötsligt vart jag helt röd i ansiktet bortsett från de vita märkena som är från luggen och solglasögonen... Men ja mamma sitter kvar där ute har nyss ätit lunch jag har haft vattengymnastik och vanlig träning snart ska vi ha någon annan sak haha vet inte va det hette... men det här med "brännan" jag har blivit brun överallt förutom ansiktet haha... I söndags var jag o bada i havet inte så kallt ändå har ju badat i kallare vatten så ja.. Har ju fått skoskav utav skorna jag tränar med så det är ju jävligt märkligt :/ måste ju ha hatt/keps när jag är ute med eftersom huvudet blir ju varmt som ni vet o så kokar det och ja jag kan få anfall utav det :/ Men ja vet inte va mer ja ska skriva men vi hörs när vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela