attlevamedepochjvd.blogg.se

Nummer 19

Publicerad 2024-08-19 16:03:55 i Allmänt,

Meja min älskade, fantastiska, underbara, magiska, kreativa, envisa, bestämda, glada, spralliga Meja idag är det 11 månader sen ditt hjärta sluta slå, sen ditt liv fick ett slut på en mikrodels sekund! I 11 månader har jag gått och vart levande död! Idag är det även 5 år sen min olycka, 5 år sen jag dog första gången…så ja jag har dött 2 gånger i mitt liv, men den värsta döden var för 11 månader sen Meja!!! Jag är INGEN längre, INGET betyder nåt längre…jag bara existerar men jag bryr mig inte längre ALLT är TOTALT mörkt! Jag vet inte ens längre hur man känner om man känner sig glad eller hur det är att skratta för att något faktiskt är roligt! Jag förstår inte hur det känns att tycka att någon mat är god eller hur det känns att längta till en resa…Jag vet bara hur det känns att SAKNA dig Meja!
 
 
 
Jag AVSKYR att världen fortsätter snurra och att dagarna passerar utan att jag ens är medveten om det och jag vill INTE vara medveten om det heller! För varje dag som passerar är det bara ytterligare en dag längre sedan jag senast fick prata med dig och se dig! För varje dag som passerar växer min sorg och saknad efter dig!
 
Jag bara väntar på att du ska komma och hämta mig Meja så jag slipper denna smärta som det är att vara levande död, jag längtar så enormt mycket efter att du kommer och möter mig när det äntligen är min tur att få lämna den här platsen som jag är på nu!!!
 
Jag hoppas du kommer snart!
Jag älskar dig längre än evigheten! Du och jag föralltid Meja 💖 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela