attlevamedepochjvd.blogg.se

9 månader utan min älskade Meja

Publicerad 2024-06-19 15:41:10 i Allmänt,

Meja min älskade älskade älskade Meja, hur är detta möjligt? Är det verkligen sant? Kommer du aldrig mer komma hem till mig? Ska jag aldrig mer få krama dig? Kommer du aldrig mer ringa mig? Idag har det gått 9 hela månader sen ditt hjärta sluta slå och att mitt fortsätter slå fast att jag inte lever. Jag är din mamma Meja och jag är mamma till Malou och Miranda med, men jag har 3 tjejer och nu helt plötsligt saknas du varje gång vi ska ses!!!

 

Jag kan inte förstå, det går helt enkelt inte!!! Det händer alla andra men INTE mig!!! Mina barn kan väl inte dö? Och absolut INTE före mig!!!

Det är så fruktansvärt orimligt och oacceptabelt att du min älskade Meja inte finns här på jorden längre!!!

Jag tänker aldrig någonsin acceptera ett liv utan dig Meja. Det har vart du och jag mot hela världen!

Att vara mamma till dig Meja har vart en riktig berg och dalbana…jag har slitit mitt hår för dig, jag har skrattat med dig, jag har gråtit med dig och jag har alltid slagits för dig!

Jag vet inte vem jag är längre och jag vill inte vara någon längre, jag vill bara få dig tillbaka Meja!!! Det är det enda jag någonsin vill INGET annat!

Jag försöker finnas där för dina systrar Malou och Miranda, men det är inte lätt för ingen av oss kommer någonsin bli som "vanliga" igen…vi har så svårt att hitta våra nya roller och platser här i livet för du saknas hos oss Meja!

 

Midsommar närmar sig och jag får upp minnen i min telefon om att vi har vart i Turkiet, vi har ju "firat" midsommar så många gånger i Alanya tillsammans och nu kommer vi ALDRIG mer ens kunna göra det. Bara tanken på att jag aldrig kommer kunna skapa nya minnen tillsammans med dig gör mig illamående! Bara tanken på att jag ens fortsätter ta andetag utan dig gör mig illamående…jag överlever i ett helvete, det mörkaste hålet man kan befinna sig i och allt jag kan fokusera på är när mitt lidande ska vara över?! Jag omöjligen överleva 20 år till utan dig Meja, en av mina tjejer, det är inte rimligt att man ska överleva denna vidriga hemska smärta…vem fan överlever med ett hjärta som forsar blod?! INGEN!!! Så hur kan människor tro att jag ska överleva?! Jag lever med ett stort blödande sår och det finns inget läkemedel eller mirakel i hela världen som kan laga mitt hjärta! För det ända som kan få mitt hjärta att sluta blöda är att DU MEJA kommer tillbaka, att du imorgon när jag vaknar står framför mig och "skrattar och säger att jag bara har drömt i 9 månader att du bara skulle kolla om jag verkligen skulle sakna dig."

 

 

Meja min ÄLSKADE Meja, Jag saknar dig så enormt mycket varje andetag är en plåga!!!

 

Puss Puss Mamma




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela