attlevamedepochjvd.blogg.se

Fredag igen

Publicerad 2014-10-03 13:33:02 i Allmänt,

Så var det återigen fredag och en ledig helg från jobb väntas...skönt:) Tjejerna kommer idag, Mirre ska sova hos sin kusin Tilda i natt så hon kommer först imorgon. 
Imorgon är det dags för Malou att bege sig till Stockholm och sin återträff från språkresan till Hastings i sommras, hon ser fram mot dennt återträff. 
Meja har vart hos mig i veckan och det har pendlat upp och ner...vi har fått provsvar från läkaren och vissa prover var bättre, lever proverna var mycket bättre :) och det är ju bra :) Dessvärre är ännu sänkan och inflamationen i musklerna för höga :( Detta har nu resulterat i att Meja får öka sina cellgifter ytterligare för att se om det blir bättre för henne...vi ska inte höja kortisonet och det är ju skönt. Jag vill bara att Meja ska få sluta med kortison så hon kan gå ner i vikt igen och bli mer rörlig i kroppen igen.
Jag har ju börjat med en utmaning under oktober månad...det är att göra "plankan" 1 minut varje dag....och jag klarar inte det, står som en häng bro med rumpan upp i luften men efter 30 dagar kanske jag klarar 15 sekunder på "äkta" sätt...Meja skratta så åt mig när jag ståd och kämpa och sa "mamma, tänk när jag var frisk och träna friidrott kunde jag göra plankan i 5 minuter"....
 
Ha nu en underbar helg, det ska jag ha:)
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela