attlevamedepochjvd.blogg.se

Positivt....

Publicerad 2014-10-22 12:57:26 i Allmänt,

Nu har jag iaf lite roligt att berätta, vi har vart till Mejas läkare och Mejas magnetröntgen ser så mycket bättre ut, det är nästan ingen aktivitet kvar i lår musklerna :) Imorgon ska Meja till sjukhuset för att ta prover för att se hur blodväderna och sänkan ser ut och förhoppningsvis så kommer Meja inom en snar framtid kunna minska sin kortison dos.
Meja har även fått en ny dvärghamster den ska heta Violet, vi har ju sagt nej till husdjur men tänkte om lite då husdjur kan ge en positiv inverkan och Meja är ju så djurkär och nu har hon ju alltid en "kompis".
 
Pappren är inskickade för en eventuell rehab resa till spanien i vår, så nu är det bara för oss att vänta och se. Denna resa är ju gratis då den ingår som medicinsk behandling för Meja och jag får betala 100 kr per dag :)
Jag har börjat kolla runt bland resor till Turkiet till mig, Malou, Meja och Miranda tills i sommar...
Puss och kram ta hand om varann :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela