attlevamedepochjvd.blogg.se

17 december 2023

Publicerad 2023-12-17 00:05:32 i Allmänt,

Så var dagen här, den första födelsedagen utan att kunna få fira dig Meja. Idag skulle du ha fyllt 23 år men du kommer föralltid vara 22 år 9 månader och 2 dagar, Meja jag vet inte hur jag ska orka fortsätta andas resten av mitt liv utan dig fysiskt närvarande. Livet är så fruktansvärt orättvist varför skulle du vara tvungen att gå igenom alla jävla sjukdomar genom åren och VARFÖR skulle du behöva dö före mig??? Det är så fel, du hade hela ditt liv framför dig men istället avbröts det på ett ögonblicks sekund💔😪
Jag är så arg, ledsen, besviken på att någon har bestämt att du inte skulle få fortsätta leva, jag vet hur mycket du älska livet och du såg alltid det lilla positiva i alla saker för att orka med vardagen med din smärta och sorg över att du var tvungen att besöka sjukhus, ta mediciner😪💔 jag har alltid sagt att du är en kämpe och du har verkligen kämpat med det mesta i ditt liv MEN ändo valde du att fokusera på de små små sakerna som var bra i ditt liv❤️ dina känslor har alltid suttit utanpå dig, var du glad så skratta du, var du arg så sa du ifrån, älska du så älska du med hela ditt hjärta, ville du hoppa då hoppa du, var du ledsen så grät du, de människor som du brydde dig om försvara du till 10000%, var någon "dum" mot någon du stod nära försvara du alltid den personen, du hade så enormt många fina sidor MIN älskade Meja och du var alltid glad även om livet kändes ruttet😪 
Du har alltid varit nyfiken på livet och tillät inga sjukdomar stå ivägen för dig❤️ om alla hade en millidel av den styrka och kärlek du hade Meja så skulle världen vara så mycket bättre❤️
Jag försöker fokusera och minnas alla våra år tillsammans när du fortfarande var dig själv Meja när du gjorde allt som föll dig in, Då du levde livet till fullo utan några hinder❤️
Meja jag saknar och älskar dig så oändligt mycket min kärlek och sorg till dig är större än till evigehetens slut.
Mina tårar bara rinner och rinner ner på mina kinder de tar aldrig slut precis som med evigheten den tar heller aldrig slut.
Jag längtar tills den stunden du och jag kommer att ses igen och jag vet att du kommer möta mig den dagen❤️
Puss puss, älskar dig så ses vi❤️❤️❤️
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela