attlevamedepochjvd.blogg.se

FUCK gott nytt år!!!

Publicerad 2023-12-27 20:25:51 i Allmänt,

Usch fy blää...Jag vill inte att det ska bli ett nytt år för det innebär att det kommer bli ett helt jävla vidrigt nytt år utan MIN älskade Meja i det fysiska livet, ett nytt äckligt år som kommer innebära att det är första året sen Meja föddes år 2000 som jag inte kommer kunna få krama henne, prata med henne, känna hennes doft och allt annat som jag och Meja gjort tillsammans under hennes 22 år 9 månader och 2 dagar...
Jag vill ALDRIG NÅGONSIN höra från någon person "gott nytt år" för det kan aldrig någonsin mer bli ett "gott nytt år" det kommer endast bli "ett nytt år utan Meja i livet" och vem fan kan vilja fira att ytterligare 1 år har gått sedan SITT barn avlidit???

Absolut kommer år 2023 gå till historien som det värsta året någonsin i mitt jävla liv och inget kan bli sämre eftersom för EN av mina TRE fantastiska tjejer inte längre finns!!! Men INGET kan någonsin väga upp 1 millidel av glädje för den sorg jag har efter Meja. Försök om du ens törs närma dig tanken om hur det kan kännas att förlora ditt egna barn innan du ens öppnar din mun om vad/hur/när jag ska känna! 
Japp det stämmer,  livet går vidare och för mig innebär det att jag kommer få leva resten av mina dagar som mitt öde har förutbestämt i ett rent helvete för vad som än kommer hända de dagar jag har kvar så är min tanke hela tiden hos Meja, allt hon kommer missa alla människor som kommer in i mitt och Mejas systrars liv som inte kommer kunna få träffa Meja, lära känna Meja utan vi kommer behöva berätta om Meja, jag och Mejas systrar kommer aldrig kunna skapa nya minnen tillsammans med Meja...Så NEJ säg aldrig någonsin att det kommer bli bättre, livet går vidare....Det finns många nyanser av "livet går vidare och vad som kommer bli bättre". 
Vad du än gör lägg inte dina egna tankar och värderingar på mig för ENDAST JAG SJÄLV kan försöka hitta någon slags mening med min tillvaro och Mejas systrar behöver få hitta sina värderingar och tankar.
Ta hand om DIG själv och de DU älskar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela