attlevamedepochjvd.blogg.se

48 dagar

Publicerad 2023-11-06 20:14:13 i Allmänt,

Idag är det 48 dagar sen jag senast pratade och träffade Meja, jag vet inte hur dessa 48 dagar har passerat i mitt liv. Jag lever inte längre, jag överlever endast och det endaste min hjärna kan fokusera på är att försöka hitta Meja och hitta en lösning hur jag ska få tillbaka min Meja. Jag vet ju egentligen att detta är totalt omöjligt eftersom Meja är avliden, men det är alldeles för "svårt eller för stort" för min hjärna att ta in. Det är så fruktansvärt svårt att förklara för någon som inte själv vart med om att förlora ett barn. Vart jag än tittar mig omkring så tänker jag att snart kommer Meja men hon kommer aldrig😭






Jag måste vara sysselsatt hela tiden för att få "lura" min hjärna att fokusera på något annat än att hitta Meja MEN det är så fruktansvärt svårt, jag kan liksom inte acceptera att MIN Meja inte finns i fysisk form längre 😭 imorgon är det tisdag och varje vecka när tisdagen kommer så innebär det att det har gått ytterligare en hel vecka sedan jag senast träffade och pratade med Meja, ytterligare en vecka som Meja lämnade mig, sin pappa och sina systrar och alla andra som brydde sig om Meja. Imorgon har det gått 7 hela veckor sen Mejas liv på jorden tog slut sen mitt liv raserades😭💔 jag kommer ALDRIG NÅGONSIN acceptera att min Meja tvingades lämna livet mig före mig. Mitt liv nu innebär ett ständigt tryck över bröstet, en enorm inre stress, inget har någon betydelse längre ända anledningen till att jag försöker överleva varje dag är Malou och Miranda som är Mejas systrar.
Ta hand om varandra DU vet aldrig om när du säger "hej då " till någon som betyder mycket för dig.
Jag älskar och saknar dig Meja så oändligt mycket. Puss puss älskar dig, så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela