attlevamedepochjvd.blogg.se

71 dagar utan dig

Publicerad 2023-11-29 20:22:51 i Allmänt,

Det är inte klokt hur mycket jag saknar min älskade Meja min skruttunge, idag är det 71 dagar sen Meja tog sitt sista andetag 😪 jag kan inte förstå att 71 dagar har gått varje dag känns som om det är första dagen sen Meja avled medans det i nästa sekund känns som ett årtionde...
Det gör så fruktansvärt ONT inombords, vad jag än gör så är mina tankar på Meja.
Jag förstår att det kan låta konstigt för er som inte förlorat ett barn MEN det ända min hjärna kan fokusera på hur jag ska hitta Meja hur jag ska göra för att få tillbaka min Meja, logiskt förstår jag att detta är omöjligt MEN det är det ända min hjärna kan fokusera på😪💔 känslan av att ALLT känns meningslöst är så totalt, inget känns meningsfullt som mitt liv innan det VÄRSTA som någonsin hänt mig och Mejas systrar.
Jag bara undrar VARFÖR VARFÖR VARFÖR, jag blir så frustrerad av att inte kunna hitta något svar😪
Meja har jag burit i min mage under 9 månader, haft henne i mitt liv 22 år 9 månader och 1 dag och nu ska jag helt plötsligt aldrig mer få träffa, prata, krama Meja😪💔 hur fan ska jag överleva 22 år 9 månader och 1 dag till?! Meja kommer föralltid vara "forever young " jag kommer aldrig få se Meja mer, jag kommer aldrig mer få fira Mejas födelsedag för Meja kommer aldrig bli äldre än 22 år 9 månader och1 dag😪💔 varför ska mitt SKIT liv få fortsätta?! Varför ska jag ha en sådan smärta?! Mitt liv kommer de dagar jag har kvar i livet vara svarta min sorg kommer aldrig försvinna och jag vill inte att sorgen ska försvinna heller för det skulle innebära att jag inte älskar Meja för resten av mitt liv.
Den här bloggen skapade jag och Meja tillsammans när hon blev sjuk i juvenil dermatomyosit, Meja och jag har delat så mycket under åren. Jag har vart Mejas mamma och stötte pelare genom alla jävla omvägar Meja har blivit tvingad att ta pga alla sjukdomar och sjukhusbesök MEN Meja har alltid försökt "skoja" till det i all smärta hon haft. TACK Meja att just jag har fått vara din mamma i 22 år 9 månader och 1 dag och jag är så fruktansvärt ledsen för allt du vart tvungen att genomlida och att jag aldrig kunde ta ifrån dig all smärta du fått utstå😭💔
Jag älskar dig längre än evigheten ❤️❤️❤️
Puss puss älskar dig så hörs vi ❤️ mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela