attlevamedepochjvd.blogg.se

1 februari 2024

Publicerad 2024-02-01 19:16:58 i Allmänt,

Usch fy blääääää för att vara levande död😭💔 jag känner mig helt utmattad av min enorma sorg efter min älskade Meja 😭 jag vet verkligen inte hur jag ska orka fortsätta vara levande död...Jag vill inte att någon I min närhet ska behöva uppleva dessa vidriga,  mardrömska, hemska, spyfärdiga känslor och tankar som snurrar omkring inombords dygnets alla millisekunder 💔😭 om du förstår dessa känslor och tankar som flyger omkring så innebär det att du själv har ett barn som har avlidit. Jag trodde att jag kunde föreställa mig hur hemskt det vore att förlora ett barn MEN jag kan nu ärligt säga att det går inte ens att närma sig den enorma smärtan och sorg😭Den sorg, smärta saknad man har när man förlorar en mormor/farmor/morfar/farfar eller en nära vän är inte ens I närheten av denna extrema smärta och tomhet! Det är ett barn jag har förlorat, en människa som har mitt DNA, en människa som jag har burit I min mage I dryga 9 månader, en människa som jag har satt till världen!!! Det är JAG som ska dö före något av mina barn och inte tvärtom!

Tänk dig själv att du ska planera ditt barns begravning, att du ska bestämma om ditt barn ska eldas upp eller bli uppäten av maskar i jorden, tömma ditt barns lägenhet, sköta ditt barns bouppteckning...vilken livsglädje skulle du känna?! Hur mycket skulle du orka bry dig om totalt meningslösa vardagliga saker?! Helt plötsligt finns det inga problem ur min synvinkel för alla problem jag tidigare trott var ett problem är inte ens ett problem längre! Nu vet jag att allt som går att lösa på ett eller annat sätt inte är ett problem det är bara en liten jobbigare uppförsbacke för en tid men man kan lösa det! Mitt problem som jag har, är jag tvungen att fortsätta leva med tills mina lungor slutar ta andetag och mitt hjärta slutar slå. Jag kommer aldrig någonsin kunna lösa mitt problem, för jag kan inte få tillbaka min älskade Meja! Mejas kropp finns inte längre den är endast aska som är nedgrävd i en askgravlund! Jag är 100 miljonbiljoner% säker på att Mejas själ lever vidare❤️ och att Mejas själ är med mig hela tiden MEN det hjälper inte!!! Jag vill ha tillbaka HELA min älskade Meja!!! Mejas själ har vart och hälsat på hemma hos mig flera gånger och hon har skickat flera meddelande till mig❤️
Jag som älskade att resa men bara att snudda vid tanken att Meja inte kommer vara fysiskt närvarande på en resa gör att jag inte ens vill resa och att åka tillbaka till vårt älskade turkiet känns jättejobbigt 😭 Meja älskade turkiet lika mycket som mig.
Vad jag än gör om dagarna så är mina tankar på Meja. De ända gångerna jag verkligen jag känna ett litet lättare lugn inombords är när jag umgås med mina älskade tjejer Malou och Miranda❤️❤️(Mejas systrar)❤️ 
Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela